Studerende til administrative opgaver
- Lokalt, Hybrid
- Virum, Hovedstaden, Danmark
- Staff Function
Stillingsbeskrivelse
Delegate er et IT-konsulenthus i vækst, hvor stærke værdier og høj faglighed er grundlaget for din og vores udvikling og succes. Hos os får du mere end 200 dygtige kollegaer fordelt på vores kontorer i Virum, Aarhus og Aalborg. Vi er med helt fremme på alle Microsofts cloud-platforme og har et spændende sortiment af it-løsninger.
Hos Delegate bliver du mødt med nærvær, hjælpsomhed og anerkendelse. Vi tilstræber at skabe en dynamisk arbejdsplads, hvor man går glad på arbejde, og hvor medarbejderne sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde.
Er du studerende, og vil du have et spændende studiejob, hvor du udvikler dig personligt og fagligt i inspirerende omgivelser?
Har du naturlig sans for struktur og elsker at have styr på detaljerne? Så er det måske dig vi er på udkig efter.
Vi søger en studentermedhjælper til at støtte vores salgsafdeling med opgaver som udbudsprocesser, kontraktstyring og administrative opgaver. Det er en rolle, hvor du gør en forskel – både for vores kunder og internt i teamet.
Din hverdag hos os
Vi ved, hvor vigtigt det er at komme godt fra start, så vi tildeler dig en buddy, som hjælper dig fra dag ét og er din faste sparringspartner undervejs, hvis der er noget, du er i tvivl om. Du bliver en del af en inkluderende kultur med en flad struktur, hvor det er let at få hjælp, lære nyt og udvikle dig sammen med kolleger, der gerne deler deres viden. Vi håber, at du kan arbejde 15-20 timer om ugen, primært indenfor normal kontortid (8-17), men med plads til dine studieforpligtelser.
Dine opgaver
Dine opgaver spænder bredt og giver dig mulighed for at udvikle både dine organisatoriske og kommunikative færdigheder. Du vil:
- Understøtte udbudsprocessen: Gennemlæse relevante udbud og assistere i forskellige faser af processen.
- Håndtere kontraktfornyelser og -styring: Holde styr på kontraktfornyelser og koordinere med kolleger.
- Ajourføre referencer internt: Udarbejde korte beskrivelser af leverancer og koordinere med dine kollegaer.
- Strukturere og vedligeholde CV-bibliotek: Opdatere og organisere CV'er og assistere med at skræddersy dem til udbud.
- Forberede kundemøder: Research på kunder, hjælpe med præsentationer og koordinerering.
- Udføre diverse administrativt arbejde: Håndtere vigtige dokumenter som attester og revisionserklæringer.
Hvem er du?
Du passer godt til rollen, hvis du:
- Har en struktureret tilgang og trives med at arbejde systematisk.
- Er detaljeorienteret og samtidig god til at bevare overblikket
- Trives med rutineopgaver og sikrer samtidig høj kvalitet i dit arbejde.
- Er en stærk kommunikator – både skriftligt og mundtligt – og samarbejder godt med andre.
- Du studerer på en videregående uddannelse – gerne en kandidat.
Det er en bonus, hvis du har erfaring med Excel og PowerPoint – men det er ikke et krav.
Det får du hos os
Vi går op i din trivsel og udvikling og tilbyder:
- En inkluderende og støttende arbejdsplads med plads til både faglig og personlig udvikling.
- PC, telefon og adgang til AI-værktøjer, der gør dit arbejde lettere.
- En god frokostordning og sundhedsfokus med massageordning og træningsfaciliteter.
- Sociale arrangementer og mulighed for at deltage i vores klubber (bog, film, kode, brætspil m.m.).
- En arbejdsplads, hvor forskellighed er en styrke, og hvor du bliver en vigtig del af teamet.
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning ved at klikke på ’Ansøg’ eller book et online kaffemøde med Sofie her. Tiltrædelse er snarest muligt, og ansøgninger behandles løbende.
eller
Færdig!
Din ansøgning er blevet indsendt.